Leo suit :)

Man blir hemma alone idag igen.... :( Bittert är allt minsann! 

Men jag fann något som jag skulle vilja ha just nu och krypa upp i soffan i...

     
                  

Sådär ja. Såhär ska det se ut! Nu har jag verkligen hittat min "One-piece" ;D Hur underbar är inte denna Leopard suit så säg. Den vill jag ha. Från Zipperall och finns på Nelly.com. Du snälla miljonär som läser detta, glöm för sjutton inte att jag fyller år snart ;p

                                               Thiniz som provar en rosa Onepiece..
                                               


Kommentarer
Postat av: rihab

vart kan man köpa den leopardmönstarde one piece'n och för hur mycket? vore jätte tacksam om jag fick ett svar, kommer skika in här då och då! :D

TACK i förskott!

2011-12-04 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback