Älskade lilla gryn



Lilla skrutt, SOM jag saknar dig <3 Men vi ses nog idag.. Tänkte vi kunde träffas lite sen för nu är mammi alldeles för ensam här minsann!

Jennie har återigen världens förstoppn. som så ofta annars med. I ca 11 dagar har hon verkligen kämpat och lidit med att försöka. Så nu har det än en gång varit läkarkontakt för oss som gällt. Inga saker som ska hjälpa på naturligt sätt har hjälpt och inte Lactulosen heller. Den hjälper nog först efter vi styrt upp det som är nu med hjälp av något vi alla avskyr att göra pga hennes rädsla, men det är det, Resulax som är tvunget till nu.

Sedan är det nu kost helt utan mjölkprotein som gäller även för lilla hjärtat!
För nog hade jag rätt som själv är intolerant, trots att de på Vårdcentralen sa att med hennes symptom kunde det inte vara det... när vi ringde och ville få göra ett test.
När man sedan hörde bvc:s uttalande om saken var det ju förstås fullt möjligt att det är det som är orsaken till flickans problem. Som jag visste. Det är ju vad jag tror, men såklart hoppas att det inte är. Fast kanske hellre det än något annat. För något måste det ju vara som orsaker detta. Och det här funkar inte längre, vi lider bara av att se henne ha det så jobbigt. Nu ska vi ha en lösning på det här! Tråkigt bara att sjukvården är så ointresserade av att hjälpa och stötta :( Och att de hittar på saker som till och med jag utan vårdutbildning vet inte stämmer.

Kommentarer
Postat av: janni

Hej gumman, katrinplomon pure dÅ? eller linfrön i lite fil? fhilip e väldigt hård o dessa två funka för oss. kram

2011-08-01 @ 17:59:17
Postat av: Me myself and I

Provat allt typ.. Men gissar på intolerans av något slag, vi testar o ser hur det går nu.. Vad vi kan utesluta osv. Fick köpa sån typ "microlax" nu så fick iallafall igång henne för den här gången.

2011-08-01 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback