En bra dag!

Jag har varit halt ett tag, och som ni ju förstås förstår så skriver jag ju med fötterna så därför har det inte kunnat bli några inlägg ens när jag verkligen velat och haft en miljon jätte-mega-stora-saker att berätta för er!
Eller nåt sånt....

Den här dagen började sent, jag har sovit ut! Mycket skönt. Men dagen började väääldigt bra med Milla och Nathalie i datorn... Vi skypar ju jämt men vi har ju vanligtvis skype-telefonerna (som inhandlades samtidigt för just att vi pratade sönder ekonomin annars ;)) till användning för det så det var roligt att känna mer som om vi var i samma rum ett bra tag. Och herregud vad jag saknar dem, och jag saknar mitt andra hem så galet mycket!

Nå, att jag haltar förresten, vilket skit! Vem har råd med detta liksom!? Fick vara hemma torsdag och fredag för jag kunde inte gå mer än med kryckor. Har väl blivit såhär med knät på grund av jobbet så det kändes extra ledsamt när de på jobbet var tvungna att påpeka att det blev extreeemt jobbigt för DEM nu. Ja, ska jag städa på kryckor? Kämpade på som sjutton i onsdags trots detta. Men det är väl så folk är. Önskar bara att man kunde bli mer tackad för allt slit man gör istället och få medkänsla när man trots vilja inte kan.
Antagligen är det vatten i knät igen, hade det för flera år sedan och mindes nu känslan. Får vänta ut det bara, det funkade då trots att det då var mycket mer och hade behövts tömmas. Nu är det inte så svullet som då, så förhoppningsvis slipper jag tömma benet på det där vattnet. Mamma säger att det gör fruktansvärt ont! Preciiiis sånt man vill höra lilla mor ;P

Höll på att åka på magsjuka också men vitpepparkorn verkar vara the shit! Klarade mig rätt så bra faktiskt, tack och lov. För efter min graviditet-med-fyra-månader-sängliggandes-med-kräkattacker-tre-gånger-i-timmen-plus-sjukhusvistelser-med-dropp-av-detta så har jag ju dragit på mig världens kräk-fobi!

Men åter till dagen som är. Utsövd och fixar med tradera-auktioner, så känns allt helt okej faktiskt.

Ha en fin dag alla goa där ute, och se till att få den underbara solen på er utomhus! Jag älskar vårkänslorna! :)

                                        Sis och min älskade fina guddotter Nathalie <3
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback