Gåvor av kärlek

Sjukare och sjukare blev man och läkarbesök visar på virusinfektion vilket innebär ingen penicillin, så det var bara att vänta ut skiten. 10 dagars feber, halsont, hosta o skit.. Men nu äntligen mår jag bättre och har jobbat idag! Måste även berätta att jag avverkat 6 paket tepåsar under detta :) Det vill säga att jag druckit te dygnet runt ett bra tag nu, och jag gillar inte ens te. Men vad att göra, hade så ont att jag tjöt.

Mycket känslor i kroppen fick jag under eftermiddagen idag... Men när jag kom hem blev jag JÄTTEGLAD! Ett paket kom med posten från min älskade vän Caroline! Ett paket med ett sött kort och två paket inuti :) Ett till mig och ett till Nenne!

Det värmer så otroligt med sånt här! Tack fina du <3 

                        
                        
                         
                        
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback