Vi ska tvätta hela dagen lilla mamma...

Vår älskade lilla skrållan blir aldrig av med klådan och utslagen. Vi lider med henne så mycket och jag känner mig så hjälplös och arg på hela grejen. Hon har det lite överallt över hela kroppen och kliar så hon blöder =( Usch, vad ledsen man blir över att hon ska ha det sådär. Nu har vi varit hos läkaren två gånger. Det blir bara värre. en grej till ska vi testa nu som vi själva kommit på och det är att vi inte ska tvätta Jennies kläder i den allmänna tvättstugan. Jag vet att det oftast ligger kvar lite tvättmedel och sköljmedel från tiden innan sin egen och det kan mycket väl vara så att hon inte tål annat än parfymfritt som vi använder (om det nu inte är det hon inte tål då...).

Så det blir att tvätta om allting i hennes garderob. Och det ska vi tvätta här hemma i maskinen. Samt lakan och handdukar. Så får vi nu hoppas att det ger något resultat.

Hittade ett par bilder sen tidigare i år. Funderar på att klippa lugg på tösen igen, det är faktiskt rätt söttit och så slipper vi massa spännen eller hår i vägen.  Men detta stora måste göras medan hon sover kan jag snällt meddela. Så vi får se ;)
 
                              

Kommentarer
Postat av: Christina

Usch vad tråkigt... =( De har inte tagit några allergitester på henne då? Finns ju mycket som kan vara orsaken...

2010-04-28 @ 18:45:38
Postat av: Gunila

Uteslut smakförstärkaren natriumglutamat det är en vanlig orsak till astma och allergier. Fiskolja Omega 3 är bra för huden och mycket annat. Info om Glutamat finns på http://www.utbildningscenter.se/

2010-04-28 @ 22:11:34
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Thina

Det ska jag kolla upp Gunila! Och hittar vi inte något fel skälva snart så ska jag se till så de tar tester på henne Christina. Tack!

2010-04-28 @ 22:30:21
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback