Mors Dag

                       

Här är min söta lilla mamma och henne tänker jag extra mycket på IDAG eftersom det ju är Mors dag :) Jag skickade ett kort med en lott i, och jag själv fick ett kort med blomstercheck av gulliga mor då hon ville att jag med skulle ha något som mamma :)

Jennie med sin pappa kom in i förmiddags (ja, jag fick även sovmorgon!) till sängen med en fin teckning och kaffe o smörgås på sängen. Blev VÄLDIGT förvånad! "Mamma!" skrek hon och rusade fram till en, sekunden innan det, hårt sovandes mamma :) För vet ni, inatt har jag SOVIT dessutom och det var helt otroligt skönt! Jag tog inte ens sömntabletten som jag tänkt. Fantastiskt. Även om jag inser att jag behöver mer än en natts ordentlig sömn efter den senaste tidens sömnproblem. Småsjuk igen dessutom, men så pass att jag är helt utmattad. En vecka var jag frisk ;) Hoppas ni andra mår bättre, verkar vara lite si och så med många nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad fina vi är

2010-05-30 @ 19:22:07
Postat av: Thina

Ja duja mammi! :) Fast vi borde ta en massa bilder på dig-o-mig fler ggr så vi får till några som även lilla jag blir bra på :)!

2010-05-30 @ 20:03:01
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

men du är visst bra.konstigt att mitt andra inlägg bara försvann, VIPS, bara BORTA. jag hoppas att du kryar på dej så du kan träffa den nya Ålänningen vars namn ännu inte är helt känt..men det blir nog ett fint namn..Camilla o Viktor är ju föräldrar till detta flickebarn. Lilla bebisen.



2010-05-31 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback