Djurparken i helgen...

I lördags hade jag lovat min dotter Bamses värld, elefanter, apor, delfiner, tigrar, kossor, hästar och grisar. Och det fick hon allt se. Hann precis med allt detta (och det som var på vägen emellan förstås). Hon tyckte att det var roligt, och jag tyckte att det var lika enormt som alltid att se delfinerna och tigrarna. Särskilt delfinerna ni vet :D (Och jag fick tillbaka en del av mina gamla drömmar). 

Elefanterna ville inte lukta på Snutte till min stora besvikelse, Jen hade glömt det hela och somnade sekunderna efter elefantbesöket. Inte att förglömma.. i Bamses värld åkte Jennie sin allra första karusell (inte den sista dock...). Typ virvelvinden fast för barn. Snurrade på rätt bra trots det där "för barn".












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback