Fina människor!

                           

Jag hoppas de här kunderna jag har verkligen inser hur rörd man blir av en sådan gest! Det betydde massor att komma till eftermiddagsjobbet, efter en tuff dag där flera saker strulat, och upptäcka denna julgåva på bordet. Så himla roligt att känna sig bra och uppskattad för det man gör. Oavsett vad i livet så känner vi väl alla så.
Så glad jag blir av fina människor!

Idag är det arbete igen. Efter att knappt ha sovit. Men bara en dags jobb innan julen iallafall, så det känns lite lagom som start efter den här helvetesveckan i sjuksängen. Men har ändå lite jobbångest :/ Men nu är det bara att köra igång!

Ha en jättefin dag, dagen före dopparedagen, allihopa!


Kommentarer
Postat av: Nikka

Jag är nästan helt hundra på att jag känner familjen som skrev lappen :-) Härligt!

2012-01-02 @ 21:42:09
URL: http://teknikpanik.blogspot.com
Postat av: Me myself and I

Hur kan du se vilka det är ifrån när jag suddat? :) Mycket trevlig familj är det så det är ju kul att du gör isåfalll :)

2012-01-03 @ 16:54:24
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback