Super-T 25 år

Nu är allt födelsedagsfirande ;D Men som en minnesvärd helg! Nära vännerna, sång, musik, familj, festande, gottande, Palace, blommor och presenter.
Torsdag och fredag var det superstressigt för mig, Anna och Milla att fixa en del inför helgen. Fredagen sedan blev lyckad, härlig stämning, Thiniz-tipspromenad ;), smörgåstårta och alkohol hihi. Palace var rätt kul med, men som vanligt hade man hellre varit kvar hemma med vännerna.
Nästa år kanske det får bli en sommarfest i Linköping, om svärföräldrarna tillåter oss låna huset =) Det har ju varit riktigt kul förr, då kan man ha något större och grilla och kalasa hela natten =) Det blir nice.
Ville inte ens ha något firande från början med tanke på hur jag mått, det var ju det sista jag skulle orka med liksom..., sen blev jag övertalad och de underbara fixade så mycket. Så jag är så glad att jag har så fina vänner, utan dem hade jag nog legat i sängen på min födelsedag.

Sov hos Bente, jag och Jen, söndag till måndag. Det var bra så att jag slapp oroa mig för ryggen till måndagen då Marcus skulle jobba igen. Hade så ont på söndagen.
Tilde är så gullig hihi. Denna gången blev dock Jennie lite rädd för henne då hon har kvar lite av det att inte klara av plötsliga ljud så det höll i sig hela tiden när vi var där så hon trodde ju att Tilde skulle göra såna ljud hela tiden knasfia. Nä men så kan det vara, alla småttingar är olika och har olika saker för sig under utvecklingen. Det går över =) Det är ju inte ens så farligt längre tycker vi som vet hur det var när det var som värst med det. Fast hellre så än tykänslighet faktiskt, för det har varit jätteskönt att hon kunnat varit med alla så lätt. Men det kan ju komma, vem vet och då får man ta det med, inget mer med det.
Just efter denna helgen var Jennie ganska känslig mot annars, märktes tydligt att det blivit för mycket för henne. Hon har ju säkert träffat typ 70 personer på 3 dygn liksom. Hon var väldigt ledsen söndag och måndag kväll och gnällig på dagarna. Igår, tisdag, och idag verkar allt vara som det ska igen så det är skönt. Hon har sovit i natt.

I måndags var jag en del med Milla igen. Nu har vi setts från torsdag till måndag, jättemysigt. Vi åkte och hälsade på Mia också, hon har ju inte sett Jennie förut heller så det var kul.
På kvällen kom pappa och hämtade upp oss eftersom han, Catarina och farmor skulle ut till oss med och fira hihi...
Fikade och så fick jag pengar (som sparas till Wii fitness-spelet.. 1500 kr kvar ;)) och presentkort på spa-behandling =)
När de var här ringde telefonen och det var från förskolan jag verkligen vill ha jobb på! Den tjänsten jag sökt var tillsatt men de hade en annan tjänst till mig och undrade om jag var intresserad. Woohoooo! Underbart!
Berättar mer sedan men självklart är jag intresserad och jag ska på intervju nästa vecka! Helt fantastiskt detta!!! Så skönt det skulle vara att slippa oroa sig för framtiden och dessutom kunna sätta igång framtidsplanerna för familjen.

Nu ska jag nog försöka sova en stund till om lillan somnar. Sedan ska vi ut och gå lite och handla lunch till henne. Ikväll kommer Susanne med sin Leon och Marina med sin Theodore, ska bli jättetrevligt!

Här kommer lite bilder....

Födelsedags"barnet "på rätta dagen...



Tårtorna



Alla blommor jag fick! :)



Fick många fina presenter, här är ljusen jag fick.



Den lilla rockbruden i pappas knä



Superpolarna på lekfilten



Smörgåstårtorna Milla gjorde



Linn och Christina



Susanne och Carro glada att träffa Jennie :)



Johanna och Bente



Carro och Lise-Lotte är på!



Anna och Christina



The partyprincess ;)



Christina, Johan och jag på dansgolvet


Kommentarer
Postat av: Christina

Tar några av fotona av dig... Hoppas det är ok att jag använder dem?! =)

2008-08-14 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback