Saknade vänner

Träffade Sandra och hennes Theodor både i fredags och i lördags, så mysigt så! I fredags var de hos oss och då var också höggravida Ullis med hihi, så kul att träffa henne med!
Liiite avis på Sandriz lägenhet... Jättefin =D och Theo är en riktig liten sötnos!
Skulle vilja umgås med den där Sandra snart igen =)

Nu "vet" jag också att jag ska få tre barn innan jag är klar ;) Blev spådd och det visade att jag ska få flicka, flicka, pojke.
Har alltid trott stenhårt på att jag ska få två flickor i rad och så ett tredje barn som jag inte känt vilket kön på =).

Idag har jag varit på arbetsintervju, jobbet skulle nog passa mig jättebra och jag vill ha det. Får se om några dagar hur det blir, vet att jag inte var den enda de intervjuat men så är det ju.
Kände väl inte att jag var på topp genomförkyld och sliten och så blev jag lite spänd när jag kom in och där satt fyra personer! Visade väl tyvärr inte den jag är helt, alltså kunde ha berättat och sagt mycket mer men nu blev det som det blev, det gick okej ändå och jag är nöjd oavsett om jag får jobbet eller inte. Det finns ju en anledning till att de ville träffa mig men så har kanske de andra mer erfarenhet av just detta än jag...
Berättar mer om jobbet när jag fått beskedet sedan.

På förmiddagen var jag och Jennie på bvc (vägde, mätte och tog halvårssprutan) och så stannade vi kvar på Öppna förskolan lite efteråt och Cicci med Alicia kom dit en sväng med.
Det gick bra med sprutan även om Jennie var riktigt besviken på sköterskan efteråt och grät massor vid sticket oså, men det gick över sedan och hon har mått bra hela tiden efteråt, skönt det.
Nu väger Jen 7030 g och är 66,5 cm  lång =D

Imorgon ska vi in till stan jag och lillan. Jag ska in på samtal igen och har ingen barnvakt till Jennie så hon får följa med den här gången, sen måste jag väl gå på stan med en sväng...

Sov så gottit!

Ullis busar med Theodor



Sandra med sin lille goding



Sötisarna på lekfilten hos oss



Jen och Theo



Sandriz med trött Jen



Jennie i Theodors gåstol



Theo i sin gåstol hemma


Kommentarer
Postat av: Sandriz

Ja det var super kul att ses.. ni är så söta både du o Jen!

Måste ses snart igen.. ni är välkomna hit när ni vill:D!!

Du behöver inte vara avis på vår lägenhet ju er är ju super mysig!

Hoppas hoppas du får jobbet.. tror det skulle passa dig massa!

Puss o kram

2008-08-19 @ 12:27:56
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad söt hon är tjejen din..kramar sofia

2008-08-19 @ 14:45:59
Postat av: Bente

he he Jennie är längre än Tilde Ler.... ska bli så kul att ses på söndag kram

2008-08-22 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback