Bra men kort helg

Gårdagen var bra och mysig med en massa fula (men goda) pepparkakor, lussebullsfika, tomtegröt och mycket skratt!
Bilder får dyka upp senare eftersom jag inte befinner mig hemma.
I Kisa har vi varit idag och ätit gott och umgåtts med familjen. Trevligt trevligt. Hade tackat nej till det innan eftersom vi skulle ha finbesök =D Men det har vi också haft!

Idag har jag ont i ryggen och börjar bli sjuk, har feber och är jättehängig. Känns ju inget vidare att bli sjuk nu igen...

Ett mycket kort inlägg idag. Nu ska jag äta något och vila, snart sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack så jättemycket för igår..! Kändes lite trist att jag inte kunde stanna längre, men det var några som blev superglada när jag kom hem så... =P

2008-12-14 @ 23:04:22
Postat av: pernilla

krya på dej vännen.. sån otur du har =/

2008-12-15 @ 05:45:00
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Marina

låter som ni haft en bra helg, mysigt värre... Jag hoppas i alla fall att du mår bättre och du kryar på dig. Kramar Marina

2008-12-15 @ 11:27:53
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: tezzan

usch trist att du bli sjuk nu igen. krya på dej

2008-12-15 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback