Julbilder från Linköping...

Lilla J kelar med sin julklappsgris som kan sjunga (som för övrigt gör oss vuxna glada med). Här på väg mot julfirandet i Linköping hos sin farmor och farfar. Vi kom dit som små tomtar alla tre.


Linköpings-granen stod så grön och grann i stugan (i plast den med).


Men vad är detta egentligen??




En ROSA gunghäst gömde sig i klappen Den finaste mamma sett!


Några av gästerna i Linköping. Och alla ville de titta på Jennies klappöppning förstås.




Sylvia är Nennes nya kära vän, så vi tycker inte att hon ska åka tillbaka till Nya Zealand.



Marcus ser lite ond ut som tomte va? Fast jag lovar, han är rätt snäll!




Det var mysigt hos svärföräldrarna och vi åt risgrynsgröt där då på julaftonskvällen. Vi spelade ett julklappsspel som jag vill spela igen NU helst, det var jättekul och visst vill man ha det mer hetsigt nästa gång haha!
Sylvias mamma Diane är ju med här nu och hon verkar jättego och så trevlig så. Jag har bara så jävla svårt att öpnna munnen när jag måste prata på engelska, är urkass på engelska.. det är därför. Så jag kände mig inte så vidare värst trevlig alls.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag blev rädd för tomten..... HJÄLP!

Hahah mycket bra bild på lilla jennie när hon sitter å funderar på vad det kan vara i paketet.. :)

2008-12-27 @ 14:16:50
Postat av: Sandriz

Tror inte ett dyft på att Marcus är nån snäll tomte.. Han visar sitt sanna jag på kortet!

Ser ut som ni haft en super mysig jul Men nu ska du veta Thiniz att nu saknar jag er MASSOR!!!!

2008-12-27 @ 14:29:02
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback