Julkort

Glitter, papper, sax, lim, julbild och annat smått och gott.. Ja det har jag men tiden då!? Jag behöver verkligen få mina julkort gjorda nu bums! Imorgon kväll kanske jag hinner. Fast jag ska ha trevligt besök imorgon både på dagen och på kvällen. Ja, men imorgon måste de faktiskt bli gjorda ändå, så jag kan lägga dem på lådan på fredag.
Har inte tänkt att skicka ut till alla sötisar jag känner för tyvärr har vi inte råd även fast vi absolut skulle vilja! Men det blir till familjen iallafall iår. Hoppas på bättre ställt nästa år för sånt tycker jag är kul ju! Vill förstås ha mer pengar även för annat än julkortens skull ;P

Marcus arbetade i Jönköping idag så jag trodde att det skulle bli jättesent, som alltid när han är iväg och reser. Men det blev det inte så vi blev så glada så jag, Jennie, Max och Minus =)
Jennie blir glad varje dag när pappa kommer innanför dörren, det är jättekul att se.

Blev lite tacos ikväll, det är nåt sjukt gott ju så vi kunde inte låta bli när vi ändå hade tacofärs i frysen, mums mums!

Nu blir det att mysa i sängen och spela lite Kalaha ;D Ja, vad trodde ni! Det är ett superkul träspel verkligen.

Sov gott ni rara =D Ni andra med för den delen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback