Längtar!

"-Jag har inte tid att prata med dig, jag måste ha alla mina armar, hejdå! "

Det var ett roligt avslut på samtalet precis måste jag säga. Hon är allt bra rolig den där Milla. Hon ska gå på båten nu och har inte lite packning med sig... Och på det har hon jobbat natt och knappt fått sova någonting idag. Jag förstår faktiskt inte hur hon klarar det. Tror jag vet nån som kommer sova gott inatt...

Jag längtar mig tokig just nu!

Längtar till helgen förövrigt också, och till Sylvia kommer hit till oss. Kanske på dagen imorgon? =)

I helgen kommer flera sötisar som jag saknat, så det ska bli kramkalas!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Räcker det inte att du har mig? Är inte jag tillräcklig för dig?

2008-12-11 @ 22:40:39
Postat av: Marcus

Var är alla nya blogginlägg? Skärpning!

2008-12-12 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback