Nenne bus igen

Godmorgon! Jennie är den mest pigga jag känner till, och jag är nog bland de mest trötta.. men det är bara att pallra sig upp från den varma underbara sängen. Att mötas av ett stort léende sedan gör det såklart värt det.
Nu ska jag och Jennie äta gröt slash dricka kaffe medan pappa M fortsätter att sova ett tag till. Funderas på shopping idag, fortsätter fundera..

Några bilder från vårt klossbygge kan jag lägga ut. Sedan ska jag ta en massa nya bilder.

Alltid bus som gäller här hemma. Det är kul tycker vi, så det så! Jag gillade faktiskt också klossarna som Jen fick i julklapp och hon älskar när vi leker tillsammans förstås. Jag bygger i smyg, och så fort hon får syn på tornen så ska de såklart rivas och fort går det, plötsligt ligger alla klossarna utspridda på golvet.
Vi vill ha ett par påsar klossar till! Hihi.

   

Kommentarer
Postat av: Milla.

Oh är det din sötis :D har själv två döttrar en på 4 år och en på 1 år.

2008-12-28 @ 23:10:12
URL: http://honungssmula.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-28 @ 23:15:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback