Snacka rea-hets!



Herre Jesus vad folk det var på stan idag! Aja, nog fattade jag väl att det skulle vara näst intill proppfullt men inte helt totalt proppfullt! Tur som sjutton att jag inte hade med mig barn + barnvagn idag för det hade då varit stört omöjligt att ta sig in i butikerna, det är sant. Lyckades iallafall ta mig in på Gina för att plocka åt mig ett par alldeles för stora rosa jättefina spetstrosor (ja visst ja medium är inte min storlek *skyller på hetsen*!), ett sött linne med spets i uringningen, nice nice. Där stod jag med dessa mellandagsrea-plagg som alla andra, och försökte lista ut vad som var kö och inte. Det fanns inte en fläck ledig att ta sig fram på heller så man fick verkligen göra sig liten. Tack och lov gick det undan till kassan ändå och jag fick det mycket stora ärendet gjort - att lämna tillbaka mina nyinköpta lackleggings som gick sönder efter några få timmar med dem på här hemma. Trist men så var det med dem och det är bara att kika vidare efter liknande i BRA kvalité. Tipsa mig gärna!


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe thanks

2008-12-26 @ 22:18:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jenny

hehe ja så är´d på mellandagsrean, folk överallt:P



Haft en bra jul annars?

2008-12-26 @ 22:51:30
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback