Krävande man!

Godmorgon! Eller nåt :)

Sista dagen på år 2008 nu då. Så hur ska vi ta tillvara på denna dag?
Jag började iallafall med att ta sovmorgon! M tog morgonen med snuttan. Försökte tvinga mig upp för någon timma sedan med det var helt kört, snoozade ett par gånger men nejdå det gick inte att ställa sig upp.. Inte förrän.... Telefonen ringer för andra gången. Sprang helt plötsligt upp och det var Milla, tyvärr med dåliga nyheter och det är jättetråkigt! Får höra hur det går senare idag. Ringde upp pappa som då hade ringt tidigare, han trodde att vi varit ute. När jag berättade att vi sovit blev han  förvånad "Trodde inte att småbarnsföräldrar sov den tiden" ;D Ibland gör småbarnsföräldrar det, så det så! Men ja, annars förstår jag inte riktigt hur man överlever på så lite sömn så som man får, nu har vi det rätt ok men tidigare var det ju en riktig pina. Men man överlever bevisligen på skratt och kärlek! Kom ihåg det!

Helkonstiga drömmar har jag jämt, och många olika. Precis innan jag gick upp nu på förmiddagen så hade jag tappat min plånbok i en affär, jättefort gick det visst eftersom jag känt den i jackfickan (?!) någon minut innan. Och han som sedan hittat den (läs: höll i den) krävde i stort sett att jag skulle vänta på honom utanför kassorna (läs: ge honom hittelön!). Jaja, jag hade ju gett honom något förstås men tyckte att det kändes konstigt att han nästan tiggde om det. Men drömmar speglas väl av verkligeheten, eller hur var det? ;) Han fick en Rikskupong av mig, klart han skulle ha det stackars tiggaren. Och så blev han lycklig och gav mig en kram (blä!). Han var inte så fräsch kan jag tillägga.

Jag ska lägga ut en LISTA sedan. Om det gångna (här har du stavningen) året - så dyk in och sno den till er blogg så jag får en massa läsning, det vore kul!

Kommentarer
Postat av: Milla.

Ett gott nytt år på dig :) kram

2008-12-31 @ 15:04:37
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback