Vad gör ni imorgon?

Det blev en lite jobbig dag mot slutet då jag nu känner mig hängig och har haft huvudvärk i flera timmar (vilket jag knappt aldrig har om jag inte är sjuk), nacken och axlarna värker och nu är jag riktigt orolig över om jag ska bli sjuk. Innan M kom hem förut var det inget vidare alls, gjorde en massa saker och bar på mitt barn utan några krafter alls kvar nästan.. Kom på mig med att ha ätit så dåligt så länge nu och att jag inte ätit alls idag, så jag tinade upp en falukorv och gjorde korvnoff. När jag ätit klart och sett ett par avsnitt vbå gick jag in och lade mig i sängen med bärbara.
Jag får inte bli sjuk nu. Näst sista dagen på 2008 och imorgon ska vi ju fira nyår!

Vi ska mysa, babbla, busa och äta gott tillsammans. Anna kommer med och firar in det nya jättetoppenåret 2009 med oss. Vi ska göra oss vackra, äta plankstek och smarrig efterrätt. Lite gott vin är inhandlat kvällen till ära. Och så ska vi spela "present-spelet". Det är som julklappsspelet fast med 4 små billiga presenter var. Så kul!

Jennie vet vad som är i mina inslagningar, vi shoppade dem igår hon och jag....



Vad ska ni hitta på imorgon, nyårsafton?


Kommentarer
Postat av: sassa

Gott nytt år =)

2008-12-30 @ 21:48:14
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska jobba, men det vet du ju redan......

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!

Hälsa Jennie M,M,M och Anna!



JAG ÄLSKAR DIG!

2008-12-30 @ 21:52:41
Postat av: pernilla

vi ska till huddinge, men det vet du ju redan ;) hoppas ni får det mysigt imorgon o att du kryar på dej nu sötis. så får vi se om du orkar med en fika i helgen. puss o kram

2008-12-30 @ 21:55:40
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

Jättefin blogg. Gillar färgkombinationerna och bakgrunden :) lyckat! NYÅRSAFTON! :D Gud, det ska bli party, men först en härlig liten middag med vännerna... gott nytt år på dig!:)

2008-12-31 @ 03:23:12
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback