Lilla bebis

Åh hemska kväll igår.. Det var väl för att jag skrev att Jen mår bra.. Hon mådde inte bra igårkväll. Jag låg med henne på magen och höll om henne i säkert två timmar då hon sov, grät och gnydde stackars liten. Tempen var låg och jag tyckte det var otäckt så vi ringde sjukvårdsupplysningen. Men ja det sa inte så mycket tyvärr och sen blev hon helt plötsligt mycket bättre så man fick fin kontakt igen.. Hon pratade på och log och gud så glada vi blev.
Men ville inte lägga henne inne i hennes säng så hon sov med mig i dubbelsängen och Marcus fick flytta ut hehe.. Ville kunna ha lite koll lättare.
Idag mår hon bra tack och lov och det blir som planerat en tur till Kisa tills imorgon. Ska snart åka.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

lilla sötisen då.. inte skrämmas så ju.. skönt att hon mår bättre nu då=)

2008-07-19 @ 22:09:49
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback