Pumps och otursdag.

Trist att ett par inlägg här bara försvann då! Morrar högt! Det var mest en massa bilder, på Jennie och Tilde oså. Får lägga in imorgon igen....

Britt var barnvakt igår från tolvtiden till Marcus kom hem. Jag var hos psykologen, det gick väl sådär, sen gick jag på stan... tills Johan och Evelina kom hem från Sthlm, då mötte de mig och vi skulle ta en öl. Hade lite otur hela dagen med småsaker, typ pinsamma möten m.m.
J och E hann inte sätta sig ner ens förrän jag hade räckt Johan hans påse över bordet och då stött till glaset bakom som ej syntes så han blev dyngblöt! Usch, vad jobbigt. Vi delade på min öl och sen åkte vi hem till Johan så att han kunde byta om innan IFK-matchen som de skulle på. Tog en öl där istället och så pratade vi lite. När de gick åkte jag till stationen och mötte Anna så vi hade sällskap hem.
Satte oss på balkongen och hetsplanerade en av våra typiska listor och så lite födelsedagsplaner innan läggdags.

Skorna jag inhandlade på värsta superrean på Wedins.... Kunde inte välja färg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback