Det gör ont

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag, men alldeles för lite. Nätterna går så fort numera! ;)
Marcus är hemma från jobbet idag för han är sjuk, lillan är piggare idag och vill leka men fortfarande sjuk.
Själv är jag fortfarande frisk! =) Så jag får ta hand om sjukisarna idag. Förutom en sväng nu snart då jag ska till vårdcentralen för egen del.
Har väl inte berättat det för någon direkt men jag har haft så ont till och från i sidan av magen och nu har det blivit värre så jag ringde vårdcentralen imorse och de tog det direkt på allvar. Det borde man ju vara glad över förstås men jag blir faktiskt lite mer orolig nu än innan...
Jag ska dit nu iallafall vid 11.00 så hoppas de kan säga vad det är, eller skulle kunna vara. Det känns ju inte normalt alls det där och de frågade hur länge jag haft så.. Pinsamt var det att berätta att jag haft så sedan i somras och ännu mer pinsamt blir det snart då jag måste berätta att jag troligen haft så sedan i våras nångång eftersom jag i början kopplade ihop det med snittet som gjordes när Jennie kom i februari. Nu vet jag dock att det är högre upp nu när jag känner smärtan mer. Har även mått illa massor sista tiden, vilket hon med frågade om. Knasigt det här, hoppas verkligen att det inte är någota allvarligt.
Nu ska jag ta hand om Jennie-bus-i-vårt-hus. Bjuder på några bilder på busungen när hon provade min gamla docksäng när hon var liten.. På den tiden ;P





Kommentarer
Postat av: Milla

Kan du ringa mig när du har tid?

Vill veta hur det gick.....

Blev ju orolig! :(

Älskar dig gumman!



Hon är så gullig!!

Jennie allså! :)

2008-11-05 @ 11:54:19
Postat av: Erika

Oj det var inte igår man såg skymten av dig :) Ja allt är toppen med mig o lilla familjen. Hur är det själv? hur gammal är din dotter nu?

2008-11-05 @ 12:51:54
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

ja verkligen! vi satt o kollade på några video snuttar på Elwira igår när hon var färsk, och då märker man verkligen hur fort tiden går!- så stor hon är nu mot då

2008-11-05 @ 14:41:46
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fy låter inge bra! Vill höra hur det gick sen?

kram

2008-11-05 @ 15:11:04
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gumman.. det där låter inte alls bra.. pernilla orolig



hur gick det hos doktorn?



pussar o varma kramar <3

2008-11-05 @ 16:18:23
Postat av: Marcus

Där var Jennie bra liten. Du borde lägga henne där i igen o fota. :P

2008-11-05 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback