Jennies uppdatering i docksängen

Idag går det segt, igen =) Har en massa att ordna för strax ska vi åka iväg till Linköping där vi ska vara till på söndag, eftersom det blir enklast med tanke på mina föreställningar där.
Har vägt en del paket som jag har ute på tradera ifall att någon frågar om frakten när jag inte är hemma och kan väga. Har packat en väska till Jennie och en till mig, det är nästan klart.. Varför känns det alltid som att man glömt något?

Angående ni som frågat om biljetter till Jesus Christ Superstar så är de nu slutsålda. Enda chansen nu är att kolla vid dörren så att säga. Återbud och ej uthämtade biljetter blir ju alltid men då är man ju inte säker när man åker hemifrån.

Med en önskan från en kär läsare om uppdatering från docksängen har jag nu fotat vår lilla stora bebis i den igen, något större unge många månader senare =) (Titta några inlägg ner för att se samma bebis i samma docksäng i våras)








Och imorse såg det ut såhär i sängen..... Marcus tyckte det var så roligt att den lilla bebisen tar upp så mycket plats när hon sover hos oss så han ville knäppa ett kort. Lägg märke till att mamma Thiniz sover med 2 duntäcken och 2 fleecefiltar (sjukt, jag vet) och Jennie vill inte ha något på sig, herregud!





PS Jag kommer blogga när jag är borta med tiihi =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej vad tråkigt.. vill ju se, men då skulle man ju såklart vara ute i tid nån gång:S!

Ha det så trevligt i Linköping!

Sötast i docksängen.. skruttungen då!

2008-11-06 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback