My dear friend

Godnatt (jag), Godnatt (Milla), Natti-natti (båda samtidigt), klick! Så lade vi på luren. Vi är lite beroende av varandra minst sagt men det är bara positivt. Eller ja, inte när man längtar så mycket efter någon att det gör ont emellanåt.. då är det inte kul alls. Men vi har livet på varsitt håll numera och det måste jag ständigt tänka på att acceptera. För det är svårt faktiskt, så jag måste uppdatera mig själv om det hela tiden. Det viktigaste för mig i detta är trots allt att Milla har det bra och gör det hon själv vill. Vi finns alltid hos varandra ändå, det är enkelt. Hon bara är där inne i mitt hjärta - från första stund jag såg henne och för alltid. Och vi två kan faktiskt dricka kaffe osånt tillsammans på distans! Så det så =)
Det är svårare med kramarna...





Kommentarer
Postat av: Milla

Vad gullig du är!!!

Ja vi kommer alltid finnas för varandra!

Konstig känsla när vi tror att vi kan känna en lukt båda två... Vi tänker ju inte på att vi bor så långt ifrån varandra... Men det är ju bara bra! Det känns som att du är nära fast du inte är det!

Jag älskar dig gumman!

2008-11-29 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback