Sjuklingar här hemma




Lilla snuttan kan knappt andas av förkylningen =( Hon har legat länge nu på Marcus och lyckats sova ett tag men nu började hon vakna sådär i panik av att hon inte får luft och kippar efter andan.
Marcus känner sig också sjuker och är alltså hängig oså. Själv verkar jag ha klarat mig rätt bra (!) för en gångs skull *peppar peppar ta i trä* (skrivbordet är i trä så det är lugnt ni skrockiga människor!). Det är väl ett under om jag får vara frisk, jag som verkligen blir sjuk varannan vecka och så har det ju varit sedan i augusti!
Men vi får allt hoppas på det bästa, och hoppas att de andra två blir krya snart.. stackars dem =(

Har lagt ut massor med auktioner på tradera nu, och nu är jag himla sugen på att göra något gott, och samtidigt som jag tänkte det nyss frågade Marcus mig om jag inte kan göra något gott ;D Men vad??




 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stackars pluttar då!!

2008-11-04 @ 22:24:03
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback