Slit! Och släng!

Hejs! Idag har det varit full rulle på mig och lillan här hemma. Henne är det ju alltid full fart på i och för sig. Jag har påbörjat nåt sorts stort projekt i hemmet nu igen... Rensning. Är på kasta-ut-saker-humör och då är det minsann bäst att passa på! Samtidigt som jag rensar i skåpen och lådorna i köket ser jag ju förstås till att Jennie-anpassa allt.. Inga vassa saker i lådorna längst ner o.s.v
Problemet nu, som Milla så positivt berättade, är att man ju såklart har en plats där det står MASSOR med porslin och annat som man bara vill ha bort men inte vet vart man ska göra av... Det är minst sagt besvärligt, men vi får försöka komma på en lösning.
Jen tyckte att det var mycket roligt att vara med vid film- och napprensningen... Som ni kan se.








Kommentarer
Postat av: Lena

hahaha...din lilla tjej verkar gilla film :)



Visst är det skönt att få rensa bort sånt man ändå inte använder och behöver. Det blir ju så härligt städat efteråt också :)

2008-11-25 @ 19:01:59
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Marcus

Det finns både positiva och negativa saker att säga om dina "rensningar". :) Det är förstås jättebra att du rensar undan en massa skräp o gör det finare hemma, men jag är ju rädd att du ska kasta ut mig i rensningen. Under rensningsdagarna går det knappt röra sig hemma heller. :) Puss!

2008-11-25 @ 20:43:45
Postat av: M

Hej thina, var ett tag sedan, hur är det me ddig, skulle gärna vilja bölrja ha kontakt med dig igen, hör av dig på msn vill ej skriva ut namn här

2008-11-26 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback