Matte-kväll

Denna dagen har varit bra, och trevlig. Mysig frukost tillsammans, sen städ hela dagen men är man på bra humör går det både bra och är rätt trevligt faktiskt. Alltid mindre trist när man är två dessutom. Ja, tre egentligen men vill väl inte påstå att Jennie var så mycket till hjälp... Mer än för att få oss att skratta en massa förstås! :)




Jennie provade sitt halssmycke som hon har fått av sin gudmor Camilla. Så fint så. En liten skyddsängel i silver.

 



 




Sedan kom Matte hit och vi åt thaimat, så otroligt gott det är.. jag får aldrig nog! Så gulligt av honom att komma hit ikväll oså, mysigt. Vi spelade Wii ett tag också. Minus verkade vilja testa med!
Hur ska vi klara oss utan Mattias egentligen? Snart åker han till Thailand och stannar där i många veckor! :( Men jag hoppas att han får det jättebra där och har en massa skoj att berätta när han kommer hem igen.



 






 

Kommentarer
Postat av: pernilla

vad söta ni är.. o buskissarna med... den "sista bilden" på dej o jennie som ligger efter henne med sitt fina halsband på... den på er är jättefin o jag kan bara tänka mig hur fin den skulle va på er i svartvitt ;) saknar er oxå.. vill absolut ses snart igen=) förslag på när?



puss min vän

2008-11-23 @ 12:06:04
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: freyda

jag borde komma o hälsa på er då och då när jag tagit körkort :) smidigt att kunna åka när som helst! kramar

2008-11-23 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback