Premiären av Jesus Christ Superstar


Jag och min kära svärmor på kortet =D Under pausen.


Här är några fler foton från idag på premiären av Jesus Christ Superstar. Det gick inte att ta kort nästan så jag har tyvärr inget bra, men det är iallafall lite =) Sedan igår var jag superladdad, men idag blev jag sjuk igen. Typiskt. Blir ju förkyld varannan vecka så det är ju dags nu igen då.... Men jag låtsas inte om det på föreställningarna förstås! Ska få sova inatt, Marcus med. "Farmor och farfar" har Jen uppe i deras sovrum.
Förhoppningsvis mår jag något bättre imorgon. Kommer fortsätta min röda-solhatt-behandling och ta värktabletter innan föreställning. Hur som helst så var det jättekul idag. Önskar bara att jag inte var sjuk... Men det ÄR kul ändå! Det gick bra idag för oss, förutom att det tydligen var lite svårt att höra vad vissa sjöng. Men man förstod handlingen bra och många bra effekter tyckte de jag pratat med. Bra inlevelse med. Det låter bra. Man kan ju bara styra vad man själv gör liksom =)

Gullisarna hade alla köpt de här två buketterna till mig, hihi.. Snälla =)


  
 
  

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag blev tipsad av en hälsokostrådgivare att ta rödsolhatts-preparatet typ varannan timme, och då tror det var 2/3 av full dos typ varje gång. Att den rekommenderade dosen egentligen är rätt låg och att det absolut inte är någon som helst fara att ta så mkt mer (klart man inte ska ta så höga doser i längden dock). Så prova det nu över helgen, så att du iaf fixar föreställningarna! =/

2008-11-08 @ 12:26:10
Postat av: Christina

Ja absolut gör det, och ta hand om dig! Vill ju se dig imorgonkväll juh! ;)

Alltså inte säkert att de tagit prover för det om du inte uttryckligen sagt till/frågat om varför du varit förskyld så mkt senaste... Men förhoppningsvis kanske de ser något ändå på proverna...

2008-11-08 @ 15:15:13
Postat av: Sara.

heej! allt bra?:)

Kolla gärna in på min blogg och lämna gärna en eller två kommentarer;)

ha en toppen lördag:)

2008-11-08 @ 15:22:12
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback