Vår kväll o julfint

Kom nyligen hem till svärföräldrarna och här är det lite jul, jättemysigt har de gjort med gardiner och mera. T.ex. jättefina röda "julgranslampor" i fönstret. Jag fotade dem för jag kan inte förklara men jag har ju glömt usb-kabeln så nu kan jag förstås inte visa ändå! Men en sådan skulle verkligen sitta fint i vårt vardagsrumsfönster.
Vi har nog dock andra saker som passar där med. Rensning av julkartongerna från vinden går väl sisådär. Jag lär ju inte bjuda hem någon de närmsta dagarna om jag säger så ;P

Jag och Marcus är redo för utgång. Han har bokat bord på restaurang och det ska allt smaka. Ölen också. Tar ett varv ute med sedan. Någon som ska ut i Linköping ikväll? Vi har inte bestämt oss vart det blir än.


Johan har födelsedagsfest ikväll så jag hoppas att han och våra vänner har riktigt skoj ikväll!

Nu ska jag dricka ett glas rött och så ska vi åka ner på stan om en stund. Jippiiiieee!

Sötaste samtalet från Millizen nyss, love.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får det super trevligt ikväll o drick en extra öl för mig:D

Saknar dig! Kanske kan vi ses nästa vecka?

Kramar

2008-11-29 @ 20:19:20
Postat av: Marina

Ha en trevlig kväll och försök njuta utan tösen!

2008-11-29 @ 23:07:00
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Christina

Hoppas ni får en superduperkväll! =) kram

2008-11-29 @ 23:13:11
Postat av: pernilla

hoppas ni har det mysigt ikväll=) det är ni verkligen värda=) bidde det nån sthlmsvisit förresten?



kanske ska bestämma nån tid för date? så det blir av snart ;)



puss min fina tuss

2008-11-30 @ 00:04:21
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Marina

Hoppas ni hade en underbar och rolig kväll!!



Vi skulle me ha gått ut på fredan men tyvärr åkte juh theo på maginflänsan :(



Har du hört nåt från susanne, skrivit till henne men inget svar...



massa kraam

2008-11-30 @ 20:57:31
URL: http://mrslundahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback