Tree Hill, känslor o ond rygg

Äntligen One Tree hill igen. Får verkligen gamla känslor tillbaka. Jag var gravid sist jag såg ett avsnitt. Köpte serien då jag var sängliggande andra gången sådär lång tid, den gången inte typ dödssjuk utan extrem foglossning.

Serien behövs verkligen igen, lite tröst i värken. Jag sträckte mig förut när vi spelade Wii, bowlingen, så nu har ryggen pajat igen och jag fasar inför veckan ännu en gång. Alla har ju fullt upp o mycket med sitt så som vanligt tänker jag klara allt ensam. Fast ibland när det är såhär önskar jag att jag handlat annorlunda i livet och visat hur svag jag känner mig ibland.. Som ett skal som man ibland vill ska gå sönder, iallafall för en stund.

Mådde akut jätteilla förut och blev lite rädd. Mår illa än men inte lika mycket. Avvaktar till imorgon och ser hur jag mår, det är nog inget, blev lite nojig över sak bara. Oroas inte. Berättar om mina inbillningar imorgon om det behövs.

Ligger i sängen med den bärbara. Som jag nämnt finns bilder här sen förra året. Hittade en på mig från Turkiet och eftersom den, för mig, ger starka lyckliga minnen så lägger jag den här =)



Kommentarer
Postat av: Christina

Meh, inte igen..! =( Ta hand om dig och hoppas du mår bättre igen imorgon!!! kram

2008-11-16 @ 12:11:49
Postat av: Sandra

Vilken babe;)!!

Nu måste ryggen bli bra snart tycker lilla jag!

Hmm Thiniz tror du måste ta det lite lungt ibland!

Massa kramar

2008-11-16 @ 14:40:55
Postat av: Marcus

Mm, Sandra har nog rätt (det där tog emot att säga). Tror också att du behöver stressa ner en del, o träna lite mer på bowlingen så du kommer upp i samma liga som jag.

2008-11-16 @ 22:47:21
Postat av: Milla

Du måste ta det lungt någon gång också....

Det är inte bra att stressa....

Du ÄR så snygg min syster!



Puss puss

2008-11-17 @ 23:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback