Plankor till oss och heldag med g-mormor

Vilken dunderfart hon har nu lillan alltså, förstår inte hur hon kan men det går så jättefort och ser hon något hon vill ha så är hon där på två sekunder! Ja, sittande på baken alltså. Det går inte att förklara hur hon gör så jag försöker inte, det måste man se live! hihi.

Jennie har varit så duktig idag, snäll och glad nästan hela dagen trots att hon inte har sovit något mer än en halvtimma i min mormors famn ikväll. Hon har varit så trött men ändå har det gått så bra.
Supergod mat på Bacchus, eller kan nog skriva ut plankstek eftersom det är det jag alltid tar där då jag ääälskar det! :) Ska nog göra det själv någon dag snart, det blir ju så himla gottit så! Drack en öl till plankan, mums!, och ett glas rött hemma hos mormor sen tillsammans med henne.

Nu ska vi spela lite Wii tror jag. Är så sjukt trött men hur kul är det att gå och lägga sig egentligen... Hade gärna lagt mig snart och läst lite i min Mama men det är ju inte så lätt när den blev jätteförstörd av att ett mjölkpaket läckte i påsen häromdagen, morr! Usch så trist! Hade bara hunnit läsa litegrann och sparade den tills jag skulle ha en mysstund själv och bara slappa... Ledsamt faktiskt.

Imorgon ska Marcus äntligen få sovmorgon :) Jag har ju haft rep alla söndagar i åtta veckor plus föreställningar. Känns lite knas att jag ska vara hemma imorgon. Trist att inte sjunga där mer, sorgligt till och med! Men skönt att få vara lite mer hemma om helgen. Men åh vad jag längtar till nästa gång jag får vara med sådär! :)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback