Andra tanden

Miss Li i högtalarna och låten Let her go som är en av favvisarna och Jennie dansar på täcket sötisen....

Det känns som om det är morgon, vi är trötta. Marcus är pappledig idag och jag ska göra lite nytta (som alltid), efter detta superviktiga inlägg ska jag till exempel träna en timma.

Den stora nyheten idag är att Jennies andra tand börjar titta fram! Hon har inte mått bra de senaste dagarna och igår såg jag att det börjar spricka upp bredvid den första =) Snart kan hon bitas riktigt hårt det lilla monstret! ;D
(Jennie är inte ensam om att få tand just nu, hennes mammas visdomstand börjar växa ut mer.. blä! Men så är det när man är vis)

Grattis till vår lilla tös som idag blir 8 månader gammal. Herregud vad tiden går FORT! Alltså, alla sa det när hon föddes att "vänta ni bara, det kommer gå så fort" och det förstod vi ju men såhär fort!?? =) Fast det är faktiskt superkul!
Ibland känns det som att vi nyss var på BB och ibland känns det som att hon varit hos oss jämt vår älskling...


                             Uj sån tjockis nyblivna mamman var här hihi :p
                             Och lilla loppan var så liten...
                             Nyfödd: 2380 gram lätt och 45 cm kort ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

Min lilla bebis!!! <3 Längtar tills på fredag när jag får se hennes små tänder! ( ska försöka att inte dra ut dem!!! ;) )

2008-10-21 @ 12:15:49
Postat av: Sandra

Grattis lillskruttan!!

Måste ses snart!

2008-10-21 @ 13:38:59
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Sandra

JA gud det vill vi jätte gärna att ni gör.. nästa vecka nån gång kanske?

Kram på er

2008-10-21 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback