Arg och sårad - igen..

"Blir så förbannad! Nog för att jag inte fick någon jävla hjälp då av de som verkligen borde försökt hjälpa, men varför försöker man förstöra något som blivit bra? När jag dessutom har varit så svag. Fyfan jag mår illa av de här tankarna"

Så det är väl det enda jag sparar av inlägget jag skrev förut. Jag orkar inte ta det bråket som kan bli, och jag har iallafall fått skriva av mig.
Idag tänker jag på det där hela tiden och får känslor sedan förr tillbaka - det blir så ibland. Hade jag inte varit den jag är idag och kommit så långt hade jag mest troligt hamnat där pga vissa personer, deras sätt att leva och vara.

En rolig sak.. Jag har packat ner Annas saker och kläder hon har haft här så det ska hon få imorgon. Hon har ju nämligen en lägenhet nu och jag är så glad för hennes skull att det där är ordnat. Hoppas bara att resten ordnar sig med. Grattis till ditt nya hem iallafall tiger! Ska bli jättekul att få se det imorgon!

Imorgon ska jag även till Malin, Farre och Gabriel som jag redan skrivit. Mysigt mysigt!

Jag vill ju träffa en till person som jag tycker väldigt mycket om, och hennes lilla pojke som jag också tycker väldigt mycket om. Varför är dagarna så korta?!

Sovtajm. Godnatt.

Ps. Kvällen gick ganska bra ikväll också med Jennie!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Finns här om du behöver mig gumman!!!

Puss o kram

2008-10-23 @ 18:57:45
Postat av: Alexandra

Ja du dagarna är allt för korta! Men snart ses vi iallafall o då är det party:D!

2008-10-23 @ 22:31:02
Postat av: Christina

:( Du vet att jag alltid finns här och gärna lyssnar om du vill och behöver..! kram

2008-10-24 @ 21:16:00
Postat av: Pyris.blogg.se/

Tack för din kommentar,

Läste ditt inlägg, vill bara säga det är när det stormar i ens liv , man ser vilka vänner som finns kvar, oftas blir man besviken när man trott man har haft fler man räknat med,så vänd på det nu vet du även om det kan kännas jobbigt, lite styrkepuffar till dig från mig :)

2008-10-25 @ 07:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback