Det var en gång...

Guldlock och de tre björnarna... Eller nåt liknande? Det verkar hur som helst som att vi har fått en Guldlock till i familjen...



När jag var en liten skit kallades jag för Guldock av släkten högre upp i landet. På extrem gammaldags norrländska sa de om och om igen att mitt hår var så fint. Tyvärr har en del inte fått träffa den nya upplagan av Guldlockar, men det är bra roligt egentligen att hon får "mammas hår" vår lilla tös.
Inte så mycket än, men det börjar bli tjockt :) och inte direkt lockar men jag gissar att det kan bli några söta lockar i den där guldiga kalufsen!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Den där lilla krabaten tror jag att jag känner igen... fundera

2008-10-27 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback