En vanlig dag idag liksom

Jennie vaknade kl 05.00 imorse, jag var sjukt trött men det är bara att pallra sig upp och stoppa i lillan lite välling och gosa lite. Den här morgonen ville hon faktiskt sova efter det tack och lov! Så vi sov ett par timmar till, sedan dammsög jag och fixade lite.. som det känns som man gör jämt.
Ringde pappa och frågade om han inte ville ta en paus från renoveringen och dricka kaffe med mig så han kom hit, mycket trevligt. Han testade också Wii för första gången =)
Nu har vi varit ute till brevlådan, affären och så har vi gungat.. som ni ser ;P
Dags för lite middag... Blir lite kyckling med wok och ris.

Vad har ni ätit/ska ni äta idag? Vill ha middagstips ju så skriv!





Kommentarer
Postat av: Christina



Åh vilket underbart kort!!! =D



Blev rester från kylen; qournfärssås och pasta...

2008-10-16 @ 19:47:32
Postat av: Alexandra

Så söt stumpan är i gungan!!

Jag har ätit kycklingsallad!

2008-10-16 @ 21:15:47
Postat av: Anonym

Härlig o höstfin bild, man bara leer, trevlig blogg, kommer nog att kika förbi fler gånger..

2008-10-17 @ 12:41:49
URL: http://pyris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback