Halloween nalkas



Hur underbar är inte den här plyschoverallen!! Åh, vad jag vill ha den till Jennie!
Den finns bland annat på www.ajabajakids.se 


Kvällen har fungerat bra faktiskt! =) Liten ville bara upp en sväng för blöjbyte och en flaska ersättning. Hon har sovit oroligt, men hon har ändå legat kvar i sängen och nu var det längesedan jag hörde något däifrån.
Hoppas på att det går såhär smidigt imorgon med!
Kvällen har bestått av att fixa några annonser till blocket på diverse barnsaker och så har jag tränat en timma, känns toppen. Känner mig friskare och starkare efter bara de här träningstimmarna de senaste dagarna. Undrar om det är möjligt eller om det är psykiskt? =)

Längtar massor till Halloweenfesten jag ska på! Har barnvakt från någongång på dagen så jag ska åka in till Sandriz och så ska vi göra oss snygga och gå på party! Vi barnlediga mammor som inte har kalasat ihop på många år, det ni! Vad kul det ska bli! Troligtvis ska min älskade Anna också med på partyt och det hoppas jag verkligen!
Sedan blir det nog att gå ut i våra härliga outfits med, underbart ;D! Och många foton kommer att tas, förstås!

Kommentarer
Postat av: Christina

Tror visst du kan känna skillnad redan efter bara några gånger, träning ökar ju blodcirkulationen och syresättningen av bloden samt höjer endorfin-nivåerna i kroppen = man mår bättre! Sen att du mentalt tror att du ska må bättre gör nog att du mår ännu bättre... =P

2008-10-23 @ 14:19:24
Postat av: Sandriz

Åhh vad jag längtar!!!

2008-10-23 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback