Jäkla gottehelg och rep i timmar


Såhär har min dag sett ut idag...




Okej då, inte riktigt =P Men en liten stund iallafall. Vilken riktig gottehelg det har varit, usch det känns väl inte sådär helt oäckligt om jag ska säga som det är. Men, men gjort är gjort och gott var det för stunden.
Om man tänker på nothäftet som ligger under kaloribollarna så kanske man kan förstå att jag var i akut behov av dem!

Idag har jag alltså pluggat en del text text text. Ändå var det just det som var det stora problemet idag på repet. Text. Att det ska vara så svårt att lära sig texten! Har repat ett x antal gånger och ändå står jag där med de där jäkla papprena i handen och har inte alls tid att lära mig koreografin och alla andra småsaker. Jag kan inte skylla på något heller faktiskt, utan den här gången, inför de här föreställningarna, har det handlat om ren oproffsighet. Dumma mig!
Men det är inte försent än, jag ska banka in texten i huvudet i veckan och nästa rep som är på plats, då ska jag lära mig resten. Det löser sig nog. Och nästa gång jag ska vara med i något, då ska jag vara normal, ha framförhållning och vara den riktiga superthiniz.

Första delen av repet idag var dåligt. Det vore väl dumt av mig att säga att alla var dåliga, men överlag så lät det inget vidare.. Text var borta för oss, koreografi-insatsen skrattade vi åt och vår kära körledare tyckte att vi var grymt sega. Vet inte vad som hände, men efter pausen var det som att alla hade fått ny energi och nya förmågor typ? Det gick alltså väldigt bra sedan... och det var riktigt kul.


Väl hemma igen.. Svarat på annonsmail från blocket och pratat med Milla. Hon hade varit så duktig och städat massor hela dagen och hennes Jennie-bord är så fint.. tror inte jag behöver säga mer. Men titta gärna själva får ni se!

http://supermilla.blogg.se/


Tillägg: Jag åt alla kaloribollarna, jag lovar inte!

Kommentarer
Postat av: Milla

Mmm det där ser gott ut, Milla vill ha....

2008-10-29 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback