Miranda, fotografering, annonser.. Godnatt!



Min lilla ängel Jennie Tina Miranda ser inte riktigt ut såhär, men hon ser minst lika go ut!


Idag har det gått ok fast jag haft så ont i ryggen. Det känns ju inget vidare att göra den värre men jag har inte haft så mycket val.. Jennie har iallafall varit glad nästan hela dagen, sena eftermiddagen hade hon ont i munnen igen.. men jag låg i soffan med henne så hon mådde bättre då iallafall.

På förmiddagen kom mamma hit. Hon följde med till fotografen med Jennie som vi hade bokat tid till idag.
Nenne var otroligt svårflörtad, SOM killen och jag fick spexa o sjunga och hålla på.. Många kort blev tagna, men de sista såg hon inte så butter ut på iallafall så något av dem blir det väl som porträttfoto får jag hoppas!
Hon såg ut att undra var sjutton hon hamnat och varför! Stackars liten, jag bara drar iväg henne på saker helt plötsligt haha! Men hon är oftast go och gla så =)

Vi har sålt babysittern och bilbarnstolen idag. Måste hitta en passande bilbarnstol till lillan nu bara, tills dess kan vi inte åka bil. Har bara tittat på Blocket och Tradera men utan direkt resultat.. Det är mest babyskydd som ligger ute tyvärr.
Apropå tradera...

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=333438&filtertype=0&sortby=6

Milla har lärt sig att hon faktiskt KAN blogga! Det är stora framsteg. Hon är riktigt bra på att förstå datakrafset faktiskt, men säg inte det för det förstår hon dock inte. Nojsa på nu Milla!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback