Fredagkvällen


Igår kom Johan och Farre hem till mig och lillan, spelade Wii =) Jag vann i bowlingen.. tjohoo!
När Marcus kom hem åkte jag med killarna till stan och Farre övningskörde den biten
Här kan ni se hur jag kände under resan! ;p

    




Jag och Jonne gick sen till hans mamma o Lasse, vi spelade kort och såg Idol. Mycket trevligt! Det var så längesen jag såg Yvonne och Lasse så det var jätteskoj. Alltid tyckt så mycket om dem.
De godingarna skulle äta sallad med mumsiga räkor i så det luktade fisk under kortspelets gång, det måste vara därför det gick så illa för mig!

   




På vägen hem till Jonne sedan höll vi på att frysa ihjäl! Det var helt fruktansvärt kallt ute och efter vi gått och pratat om stränder på Antarktis, frusna pingviner och stora isbjörnar så kom vi på att det kanske var lämpligare att prata om något varmt. Tittandes upp mot alla tända lampor i mysiga hemtrevliga fönster gick vi och drömde oss in till någon mysig jättevarm lägenhet där i höghusen ;) Men jo vi kom in tillslut. Hem till Johans lägenhet alltså.
Hemma hos honom trivdes vi sedan med lite Singing Bee, vodka och Guitar Hero.
Pernilla kom förbi en liten stund med för att träffas en kortis och för att lämna mina ögonskuggor jag lämnat där en gång. Jättemysigt att ses.
Gick och lade oss jättesent och idag har jag både mått illa och haft ångest. Dumma jag.
Men mitt hjärta kom och hämtade mig i stan och har varit så himla gullig och snäll idag mot mig och vi har myst i soffan till några avsnitt av Heroes. Så nu mår jag mycket bättre!

     

Kommentarer
Postat av: Pernilla

alla mina tankar går till min thina.. som jag vill ska må bra ju...det var verkligen jättemysigt att ses=) längtar till lovet

varm kraaaaaaammm

2008-10-19 @ 12:18:52
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback