Lilla björn o Ängeln Gabriel

                                                                                           



Veckan har varit rätt stressig, men det har varit bra ändå. Valde dock att skippa Öppna förskolan idag och bara vara hemma.
Har istället tränat två timmar, tvättat några maskiner, fräschat upp mig (bryn, naglar, hårtoning, skrubb och rakning) Nice. Har förstås också gullat, busat, sjungit och pratat med min sötnos och så har vi varit ute och gått lite. Hann precis in så kom störtregnet!

         




I måndags var jag och Jennie iväg till Linköping, där var vi med Anna och så åkte vi tre till sjukhuset för att hälsa på Magnus, han blev glad att se oss så det var ju trevligt - trots omständigheterna. Men han var verkligen på bättringsvägen, skönt det!
Efter det åkte Anna till jobbet och vi hälsade på farmor Britt på caféet och så gick vi på stan. Jennie shoppade ett par nya dojjor, skitsnygga! =) Hon har bra smak den där bruden!

Marcus mormor ligger också på sjukhuset men vi fick inte hälsa på henne, och absolut inte ta med Liten dit innan de visste vad det var exakt. Har nu fått veta att hon mår bättre iallafall, jätteskönt att höra.

         




I tisdags var mamma/mormor här hos oss. Hon, Jennie och jag var på Öppna förskolan ett tag, hämtade den jättefina gipstavlan och busade lite i babypölen. Sedan var min mamma och Jennie ute och gick medan jag gick hem och dammsög lägenheten i fred.

I onsdags var vi på Öppna förskolan igen... Jennie, jag och Marcus. Vi var med på sångstunden och sedan stresskapade vi två gipstavlor med hand- och fotavtryck till. Jennie var jättetrött och ville inte alls vara kvar där utan hon ville hem! Marcus gick hem med henne medan jag gjorde klart tavlorna. Cicci med familj var där med, skoj.

          




På onsdagen på eftermiddagen åkte jag in till Malin och Farre för att träffa dem, se hur de har det och träffa deras lille pojke Gabriel för allra första gången. Så liten, så söt så! Tänk att man glömmer så fort hur små de varit! Kommer inte ihåg att jag hållt en sådan liten förut, och min lilla var ju ännu mindre. Märkligt!
Alltid lika mysigt att vara med Malin och det var helt underbart att få träffa deras son. Han är så fin och go.
Han fick en döskalle-fleecefilt, döskalle-shorts/byxor, en liten pyjamas och en tavla jag gjort till honom. Coola plagg till en cool kille ;)

       




På torsdagen tidigt åkte jag och Jen in till Klocket och gick hem till Bente och Tilde. En till tjej, Hanna, med sin lille pojke, Elton, kom dit och så gick vi till Öppna förskolan i Klocket och sjöng och fikade lite. De följde även med hem till Bente sen, det var trevligt.
På eftermiddagen åt jag och Bente varma mackor och sen gick vi en sväng till hennes mamma innan jag på kvällen sen tog bussen hem igen. Tröttast var jag den här dagen, men en trevlig och bra dag ändå.

               




Nu ska jag verkligen sova! En lång skojig dag imorgon som man ska orka med....
Avslutar med ytterligare ett par bilder. Från Jennies och Marcus busstund i köket förut idag.

   


Kommentarer
Postat av: Sandriz

Vilken söt liten björn:D!!

Knasig Marcus o söta dojjor!

Ullis fick en liten kicka igår kväll:D!!!!

Puss o kram på er!!

2008-09-06 @ 13:02:48
Postat av: Christina

Gudars så pluttig hon var i björndräkten! =D

2008-09-06 @ 15:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback