Dagen...

Ful och halvförstörd jag känt mig idag då! Gick upp på lillans begär vid sjutiden. Hur trött som helst. Gav henne ersättning och sedan satte jag fart med städningen. Nu ser det okej ut iallafall, tog hela förmiddagen. Jag har städmani och alldeles för lite förvaringsutrymmen .. ni känner säkert till problemet... och det bildas på tok för mycket äckeldamm varje dag i den här lägenheten. Ska städa imorgon igen och då jäklar ska jag bli nöjd.

Mamma och mormor var hit idag och fikade och umgicks med Jennie, det var roligt och trevligt! Visade mormor Wii Fit och hon hängde allt på! Kan inte tro att hon gjort värsta stora hjärtoperationen för typ 5-6 månader sedan.. Okej hon blir slut fort men ändå.
Jen fick en jättesöt liten kisse av gammelmormor och en söt fin Little monster - tröja av mormor.

Sedan har jag gjort köttbullar och vräkt i mig, sett Idol samt tonat håret.. Det försvinner väl snart efter några tvättar men skoj ändå. Känner mig ständigt döful pga utväxten så.

Det har gått något bättre med Jen igår och idag under kvällarna. Hoppas det blir helt bra snart.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback