Lillan


Inte så stor förändring vad gäller mitt tillstånd idag då.. och Jennie är likadan som de senaste 2-3 veckorna - om kvällarna. Hon var frisk några dagar tyckte vi men nu rinner det ur hennes ögon igen och ur näsan. SÅ för att slippa oroa oss tyckte jag att hon behövde en läkarkontroll. Bättre att veta att det inte är nåt och att få nån salva så hon slipper vara arg när det kliar i ögonen. Så lillan ska till doktorn i eftermiddag, det känns bra.
Jennie har sovit i dubbelsängen ett bra tag nu. Det kändes inte bra att komma på att vi vant henne vid det nu när hon inte kommit till ro själv den här senaste tiden. Så igår skulle vi ändra på det hela igen... Hon var likadan som kvällarna innan men fick ändå inte sova i vår säng faktiskt. Men jag lade mig i sängen med henne på mig så hon kom till ro och sov gott, sedan bar jag in henne till sitt rum och det gick då bra.



Imorgon ska vi på dop. Den här söta pojken ska döpas och det tänker jag då inte missa. Punkt.

Theodor


Kommentarer
Postat av: Sandriz

tihi så glad att ni kommer stumpan!

Åh så snorig grabben är på bilden!

kramar

2008-09-12 @ 10:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback