Som en ljuv augustimorgon...

Hur naturlig är du?
(alla tjejer måste göra det här)

Du har....
(X) Mascara över 100 kr
(X) En plattång
(X) En locktång
(X) Designparfym
(X) Foundation över 200 kr
(X) Ögonfransböjare
(X) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(  ) Läppglans över 100 kr
(X) Hårinpackning
(  ) Bodybutter
(X) Bodylotion
(X) Parfym över 300 kr

Summa = 10

Du ...
(  ) Använder locktång/plattång varje dag
(X) Använder fondation varje dag
(X) Använder mascara varje dag
(  ) Använder kajal varje dag
(X) Avänder läppglans varje dag
(  ) Använder bodybutter varje dag
(  ) Använder bodylotion varje dag-
(  ) Använder ansiktsrengöring varje dag
(  ) Använder hårinpackning varje dag
(X) Använder hårspray varje dag
(  ) Tränar på Gym
(  ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 4

Du har...
(X) Tonat håret
(X) Färgat håret
(  ) Hårförlängning
(X) Piercat dig
(  ) Tatuerat dig
(X) Tagit hål i öronen

Summa = 4

Totalt: 18


0-10 Naturligtvis naturlig tjejen!
10-15 konstgjord behandlad blomma 
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast


Så.. KOM IGEN TJEJER! ;P


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej mitt hjärta! Vad fin sidan börjar bli, jättekul ju =)! Jag saknar dig som en tok ska du veta! På fredag ses vi, heeeeldag! Det ska bli underbart! Jag saknar er allihop! Jag älskar dig! Puss och kram din Anna

2008-09-22 @ 00:03:18
Postat av: Anna

Massa mest grattis till lilla Jen! <3 Dumt att min mob är trasig så jag inte kunnat ringa idag =/ Tänker på er! Är ledsen för din skull med tänderna, så dumt det allting, och kostnaden på det, suck! Kram hjärtat!

2008-09-22 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback