Tidsfördriv tack ^^

Det blev tacos igårkväll, gott gott. Såg på Idol och nattade lillan i famnen. Det tog inte alls  lång tid igår med nattningen och Jennietårar. Skönt.
Spelade lite Wii. Fast hann bara liten stund på några saker.. bodytestet , tennis och lite bowling. Var längesen jag tränade nu och det fick jag veta minsann. Fast mitt bmi går åt rätt håll iallafall hihi. Åldern på mig blev 23, rätt ok.

Någon som vet om man kan ha kategorier här? Jag skulle vilja ha detta som är mer dagbok och så vill jag blogga om något speciellt också. Fast med samma adress liksom...

Sedan undrar jag om någon/några har några halvroliga/tråkiga bocka-för-listor där man avslöjar vad man gjort osv.. Ja ni vet, sånt tidsfördriv..... Ge mig isåfall.

Inte för att jag har tid för sånt men behöver lite slapptid här och just nu har jag inte så mycket att göra på datorn. Tråk.

Idag är det förresten jävligt synd om mig. Jag ska till tandhygienisten. Började vara skräckslagen i förrgår, om 2,5 h sitter jag i tandläkarstolen... =(


Kommentarer
Postat av: pernilla

mmm.. de e faktiskt synd dej sötis... men det kommer gå kanon hos tandis.. det känner jag på mej ;)

2008-09-17 @ 10:35:23
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Sandriz

Tycker sjukt synd om dig gumman!

Tänker på dig!

Kramar

2008-09-17 @ 10:55:05
Postat av: Emma

Om du går in på "översikt" på bloggen, så finns det en flik högst upp named "kategorier". där kan du fixa nya! :)

2008-09-18 @ 17:08:00
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback