Hemifrån en sväng

Hamnade på Palace i helgen, kände att jag verkligen behövde en kväll "själv" med vännerna och göra lite vuxenstuff... och det var jättekul! Var hos Pernilla först och det blev lite drickalekar vilket resultatet blev att vi blev lite konstiga (?) Haha okej, onyktra? Men kul var det! Palace var skoj också.
Sov över hos Johan och tog bussen hem på söndagen sen.. SOM jag saknade mina älsklingar här hemma då!! :)
På kvällen blev jag sjukare och sjukare och nu är jag jääätteförkyld med ont i kroppen. Lillan sover nu så jag ska också krypa ner i sängen.



            

Kommentarer
Postat av: pernilla

Krya på dig hjärtat=) puss puss

2008-09-09 @ 12:41:06
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback