Jesus Christ!

   


Jesus Christ Superstar i Linköping

Den 7-9 november är det dags för en konsertversion av JESUS CHRIST SUPERSTAR i Missionskyrkan i Linköping.

VÄLKOMMEN TILL KONSERTERNA!



Om ni vill boka biljetter så går det bra att göra via Lisa Tillings hemsida www.tilling.nu  . Där finns mail och telefon nr. Kom jättegärna, kommer bli så bra så! =)




Fullt upp idag igen då. Så virrig är jag att jag glömmer vilken dag det är då och då. Jaja, det är ju skojiga saker iallafall. Men idag hade jag behövt vara hemma och vila. Men se det går inte! Det var ju körrep inför Jesus Christ jag ju ska vara med i.. wohoo! Det gick väl okej, fick ont i halsen igen och hade svårt med noterna ibland (några år sen jag var van..) men där det gick bra gick det jättebra. Har inte lite att öva varje dag den här veckan inför nästa rep. Det är tiden som är problemet. Men nu har jag ju gett mig in i det här och jag tänker fixa det.

Imorgon måste jag åka in till stan och prata av mig lite. Sen ska jag och lillan till Sandriz o Theo, det blir superbra.
Ska fixa lite inför morgondagen nu, sen sova.



I don't know how to love him.
What to do, how to move him.
I've been changed, yes really changed.
In these past few days, when I've seen myself,
I seem like someone else.
I don't know how to take this.
I don't see why he moves me.
He's a man. He's just a man.
And I've had so many men before,
In very many ways,
He's just one more.
Should I bring him down?
Should I scream and shout?
Should I speak of love,
Let my feelings out?
I never thought I'd come to this.
What's it all about?......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback