Älskade lilla kan inte sova

Kvällen har varit jobbig. Idol var rätt kul som det brukar vara.. Men kvällen har sen varit precis som den senaste tiden, en liten som inte vill sova men som är så trött att hon mest gnäller. Hon var glad och fick se Idol med oss, satt stilla i pappas knä och tittade mycket engagerat (hon är musikalisk så hon blev väl helt chockad). Pauserna gillade hon dock inte. Hon var också glad, busade och skrattade i köket en stund nyss efter vi tagit upp henne ur sängen igen.
Tror att hon har ont pga -tänderna-som-inte-finns-än-. Vi får se hur det fortsätter. Vill så gärna få in sovrutiner igen.... Är helt slut.

Något bättre i halsen just nu, kvällar brukar det ju vara värst på? Så kanske är det inte halsfluss trots allt, önskar så att få må prima imorgon - har så mycket att göra här hemma. Hemskt ostädat, blä!
Imorgon ska dessutom Marcus till Kristianstad så det blir en mycket längre arbetsdag, jag som är sjuk här hemma med liten.. =/ Känns lite oroligt som jag har mått idag!

Har beställt en hoppgunga till Jennie nu, på blocket faktiskt, den kan hon verkligen behöva med sin energi. Kunde hon bara springa skulle det nog vara full fart här hemma redan nu hihi...


En sjukismamma och en orolig tös som behövde få somna i mammas famn


Minus är fortfarande lite sotis på att han inte är minst längre, så han kom med.


En glad liten i köket. Vet inte vad kameran gjort för färg på hennes hår, så mörkt!


Tydligt trött men om jag somnar kanske jag missar något?


Ska jag hitta på något bus?


Suck! Jag med? Okej ett litet kort kan du väl få ta då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback