Varning! För(e)bilder

Ringde vårdcentralen imorse på minuten de öppnade telefonen :P  Men jag måste avvakta. Troligen är det en virusinfektion som kommer gå över av sig själv snart. Hoppas innerligt det går över fort för vi ska på dop på lördag och vill verkligen inte behöva missa det. Då gråter jag. Har verkligen sett fram emot det och varit så glad över att få komma på det dopet. Håll tummen för mig snälla!


Förövrigt blev jag då ensam idag fast jag inte orkar. Det enda jag egentligen kan göra och som hjälper är att försöka sova bort halsontet, men jag har min lilla tjej att ta hand om så det går ju inte när jag är ensam med henne. Men hon gör mig väldigt glad iallafall och nu håller hon i rekvisitan till "Var bor du lilla råtta" så jag ska gå och försöka kraxa fram den där sången så hon blir glad (läs: gladast). Ni kan ju försöka tänka er hur jag sjunger när jag knappt kan prata! Tur ingen hör, och det blir väl bara två sånger om dagen som det varit, för Jennie måste ju få höra lite söta sånger fast mamma är sjuk...


Lägger in några bilder på dagens Jennie-outfits (min sådan är inget att visa idag, tro mig). På de första bilderna är kläderna tyvärr för små men ville prova dem en gång =( Hon fick dem av Cicci när hon var nyfödd och har inte hunnit ha dem. 62 i byxor växte hon ju förbi direkt nämligen. Lång tös...

Den rosa klänningen på de andra bilderna är så bra! Mjukiskläder fast som klänning liksom, ja ni förstår nog!
Marina köpte den till Jennie.


De helt fruktansvärda bilderna under är på hur vårt vardagsrum ser ut när jag varit sjuk =P De är för att jag ska kämpa och få det fint i det idag trots att jag absolut inte orkar (!?) för jag står verkligen inte ut att se det.


  
 

Förebilder, bläää!!!

   


Kommentarer
Postat av: Sandriz

Ja gud hoppas du blir frisk gumman.. vill så gärna att du kommer!

Krya på dig massor nu!!!

Kramar

2008-09-11 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback