Party på hög nivå!

Fart och fläkt heter helgen som varit och den har varit grymt kul! Var ju på Emmas födelsedagsfest igår vilket var galet och roligt. Härligt folk och trevlig stämning med massa babbel, bubbel, dans och allsång. Var sjukt hes när jag och Anna ramlade in i hennes lägenhet kring kl 05.30 imorse efter vår promenad i natten. Sängen var ljuvligt skön i det läget vill jag lova, sov så bra tills vi vaknade kring 12-tiden. Omtänksamma Anna började då med att fråga hur det var med min axel... Det var bara det att jag inte fattade ett dyft. Undrar vad hon drömde?

   


Jag fick åka coola Hondan hem idag och slapp därmed bussen. Schysst dag med trevligt fika hemma i Blacka, då alltså Mattias hängde på hem, och Marcus hade bakat både gott bröd (rågklumpedumpar) och kakor (!). Tack tack.



Kommentarer
Postat av: freyda

miss u tjejor.

2009-04-06 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback