Till fotografen imorgon

Jäkla pollen. Är så täppt på mornarna när jag vaknar att jag känner att jag inte kommer palla med dagen. Men framåt eftermiddagen är det mer som i början av en förkylning. Inte helt roligt det heller alltså.

Idag började jag piggna till lite vid tolvtiden och började städa i köket. Håller dessutom på att ta bort de riktigt bebisanpassade leksakerna Jen har haft för att få plats för resten / annat. Den rosa lådan hon har haft i köket med lekplock ska nu stå i hallen med hinkar, spadar och sådant tänkte jag. Alternativt på balkongen om det blir som jag tror, att hinkarna m.m. inte kommer få ligga kvar i hallen... Finns en viss "risk" för det.

Nu sover Jen och jag har duschat, så nu är jag redo för en promenad när hon vaknat och ätit lite. Ska nog kolla om Cicci och barnen vill hänga på. Sedan blir det fortsatt städ och tvätt idag och jag ska se vad lillan ska få ha för fint på sig imorgon på 1 års fotograferingen =) Hoppas hon går med på att bli fotad bara... Inte helt lätt alltid med den bestämda lilla damen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback