Twilight

Vi har ätit hemmagjord pizza ikväll, dippat grönsaker och sett filmen Twilight! Äntligen, vi har ju tänkt se den ett tag nu men inte blivit av. Den var kanonbra verkligen! Nu väntar jag ivrigt på uppföljarna! Åh, så fin film. Tänk om Marcus ändå kunde vara en vampyr. Gaaah så sexigt! ;p

Jennie har busat helt galet mycket ikväll med Mattias och Marcus, hon brukar ha kul men det här var nog rekord! Så underbart att bara titta på och se henne vara så nöjd med tillvaron och höra hennes skratt hela tiden.

Har påbörjat evighetsprojektet med att skriva om Jennies första år. Ja, ingen stor bok alltså men i punktform kommer jag göra något av detta sedan förutom då att skriva upp allt i hennes "mitt-första-år-bok" som jag har varit dålig på att göra. Men får nog pausa nu och gå till sängs. Måste ju orka upp imorgon också ;)



Kommentarer
Postat av: Christina

Fast jag är mer såld på böckerna... Älskar dem! =D

2009-04-27 @ 18:40:04
Postat av: marina lundahl

Älskar både filmen och böckerna, ska snart börja på sista boken...

Har du sett serien true blood?



Kraam marina

2009-04-28 @ 10:37:26
Postat av: Mila

Vi hade redan sett den filmen.....

Fast jag sa att vi inte hade.

Vilken koll jag har!

Puss puss

2009-04-28 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback